Субота, 27.04.2024, 07:47
Вітаю Вас Гість | RSS
Ставки в інтернеті. Букмекерські контори. Як виграти
Букмекерская контора "ЛЕОН" - ставки на спорт
Меню сайту

Правила

Стандартні правила букмекерської контори

Для реєстрації натисніть тут
1. Основні положення

1.1 Зареєструвавшись, гравець може робити ставки на різні спортивні події, як перед початком матчу, так і під час гри.

1.2 Будь-яка зроблена ставка є договірним зобов'язанням між нами і гравцем, що дає право гравцеві в разі перемоги отримати відповідну виграшну суму і нам отримати суму ставки в разі програшу.

1.3 Ставки приймаються тільки в сумі, що не перевищує поточний залишок на рахунку клієнта.

1.4 Зроблені ставки, після розміщення їх на нашому сервері і одержання гравцем повідомлення про прийом ставки, скасування або виправлень не підлягають. Обрив з'єднання або інші збої в комунікаціях не є підставою для відміни ставки, якщо ставка зареєстрована на нашому сервері.

1.5 Ставки приймаються на основі спортивної лінії - списку матчів зі стартовими котируваннями (коефіцієнтами) і лімітами ставок на кожен вихід. Будь-які зміни в спортивній лінії не впливають на умови вже укладених ставок.

1.6 Ставки приймаються на основний час матчу, якщо не обумовлено інше.

1.7 У разі, якщо коефіцієнт виходу змінився, клієнту відображається повідомлення про факт зміни коефіцієнта. Клієнт може підтвердити згоду на розміщення ставки з новими умовами, або відмовитися від ставки.

1.8 Дата та час початку події, що вказуються в лінії, носять інформативний характер. Помилково вказана дата, час та додаткова інформація (статус або стадія турніру тощо) не є підставою для відміни ставки. У разі якщо подія відбулася раніше чи пізніше спочатку оголошеної дати, результат вважається дійсним, а ставки вважаються дійсними, якщо вони зроблені до початку події.

1.9 Нами визнаються тільки результати, опубліковані офіційними спортивними організаціями після закінчення спортивних подій. У разі, якщо гравцем знайдені невідповідності між розрахунком ставки і офіційним результатом, він має право звернутися в нашу службу підтримки для вирішення спірної ситуації.

1.10 Скасування ставки. Ми залишаємо за собою право відмінити ставку (повернути з коефіцієнтом 1.0) у наступних випадках:

Ставка скасовується, якщо матч був скасований або перерваний і не буде закінчено протягом 48 годин з моменту початку події. См. Особливості ставок за видами спорту.
При будь-якому командному спорті, при зміні місця проведення матчу, ставки анулюються тільки у випадку, якщо нове місце проведення матчу є первісною домашньої майданчиком команди гостей.
У разі підозри у нечесній грі, виплати за ставками можуть бути припинені до закінчення розслідування. Якщо порушення доведені, нами можуть бути скасовані всі ставки на цю подію.
Клієнту заборонено ставити на події, якщо він є їх безпосереднім учасником. При підозрі в подібному порушенні ми маємо право скасувати всі ставки гравця на цю подію.
Ставки можуть бути анульовані, якщо в трансляції матчу були виявлені технічні або програмні помилки, наприклад, неправильне відображення рахунку матчу.

1.11 Правила нічийного результату застосовується до подій, де можливо більше одного переможця, або результатом події може бути нічия, а даний предмет парі не запропоновано. Для кожного парі, укладеного на перемогу вибраного учасника змагань, сума ставки спочатку зменшується пропорційно кількості очікуваних переможців, розділеному на кількість фактичних переможців. Потім виграш виплачується клієнтам, які зробили успішні ставки на цю "знижену суму".

1.12 Ми не несемо відповідальності за можливу неправильну інтерпретацію помилок. Зокрема, у разі помилок нашого персоналу, програмних або апаратних збоїв при прийнятті ставок. Ми залишаємо за собою право виправляти такі помилки.
2. Типи ставок

2.1 Приймаються поодинокі ставки і ставки-експрес (комбінації), системи N з M (сукупність експресів), системи N з M з банкерами.

2.2 Одинична ставка - ставка, в якій потрібно передбачити результат лише однієї події. Поодинокі ставки приймаються на будь-яку подію. Виграш з одиночним ставками, дорівнює сумі ставки помноженої на коефіцієнт виграшу крім парі "Азіатський гандикап" - в цьому виді парі сума виграшу розраховується за особливими правилами.

2.3 Експрес - ставка на кілька незалежних результатів подій. Для виграшу за експресу необхідно, щоб ні по одному з випадків, які входять в експрес, не було програшу. Програш по одному з випадків експресу означає програш по всьому експресу. Виграш з экспрессу дорівнює добутку суми ставки на коефіцієнти всіх випадків, що входять в експрес.

2.4 Система N з M - сукупність експресів, що представляє собою повний перебір варіантів експресів одного розміру (N) з фіксованого набору результатів(M). Характеризується однаковим розміром ставки на кожен експрес (варіант системи) і однаковою кількістю виходів у кожному експресі. При ставці на систему необхідно вказувати загальну кількість випадків (M) і розмірність експреса (варіанти системи) - N. Виграш по системі дорівнює сумі виграшів по експресів, що входять в систему.

2.5 Система N з M c банкерами. Банкер - фіксоване подія (результат), яке включено в усі експреси системної ставки. У разі, якщо банкер програє (результат матчу не вгаданий), програє ставка в цілому, в разі виграшу за банкеру результуючий коефіцієнт кожного експреса, що входить в систему, множиться на коефіцієнт банкера.

3. Види парі

3.1 Всі види парі укладаються на результат основного часу події, якщо не обумовлено інше. Якщо парі укладаються на результат з урахуванням овертайму, це додатково вказується в лінії (наприклад, ставки Вкл. ВІД" хокей). Винятки: передматчеві ставки на баскетбол (ставки, укладені до початку матчу), передматчеві ставки на американський футбол (NFL), де результат розглядається з урахуванням овертайму, якщо не обумовлено інше. Результати спортивних подій визнаються тільки після того, як зіграно основний час (у футболі 90 хвилин, хокеї - 60 хвилин). Ставка на гру вважається недійсною та виплачується з коефіцієнтом "1", якщо гра була зіграна або скасована.

3.2 Ставка на результат (1Х2). Виграш дорівнює добутку суми ставки на встановлену для даного результату коефіцієнт.

3.3 Більше/Менше. Парі на загальну кількість голів/окулярів/геймів і т. д., забитих/набраних/зіграних і т. д. усіма учасниками події разом. Для виграшу потрібно вгадати, буде забито/набрано/проведено більше або менше відносно даного тотала.

3.4 Азіатський гандикап. Ставки на парі з двома наслідками, де пропонується вгадати результат матчу з урахуванням гандикапу. Можливі наслідки - Перемога команди 1, Перемога команди 2. Гандикап - це кількість голів або окулярів, які будуть додані до голів або очками команди і ставка буде розрахована з урахуванням доданих голів/окулярів. Фора може бути позитивною, негативною або рівною нулю.

Випадок 1. Фора цілочисельна або кратна 0.5.
Для визначення результату ставки до фактично забитим голам команди, на який зроблена ставка, віднімається (якщо фора негативна) або додається (якщо фора позитивна) фора на обрану команду (фора на другу команду до уваги не приймається). Якщо після цього результат матчу виходить на користь вибраної команди, то ставка вважається виграною. У разі нічийного результату - ставка повертається. Наприклад, якщо на першу команду встановлена негативна фора "-1", і матч закінчився: а) з рахунком 0:0, ставка програна; б) з рахунком 1:0, ставка повертається; в) з рахунком 2:0, ставка виграна. A якщо встановлена позитивна фора "+0.5" і матч закінчився а) з рахунком 0:1, ставка програна; б) з рахунком 0:0 або 1:0, ставка виграна.

Випадок 2. Фора кратна 0.25 але не кратна 0.5 і не цілочисельна.
Така ставка розраховується, як дві ставки в розмірі половини суми, з однаковими коефіцієнтами, і з найближчими значеннями "звичайних фор" (цілочисельними, або кратними 0.5. Для фори +0.25 найближчі фори рівні +0 +0.5, для -0.75: -1 і -0.5). У разі виграшу обох половинних ставок при розрахунках враховується коефіцієнт ставки (До). Якщо одна половина ставка виграла, а з іншого повернення, в розрахунку приймається коефіцієнт (К+1)/2. Якщо одна половина ставка програла, а з іншого повернення, коефіцієнт дорівнює 0.5. Якщо обидві половинні програні ставки, то вся ставка вважається програною.

Приклад розрахунку
Результат Редінг (+0.25) @1.7 Болтон (-0.25) @2.0 Коментар
Нічия(1.7 + 1)/2 = 1.35 0.5 У ставці на Редінг одна половина виграла (+0.5), друга - повернення(+0). У ставці на Болтон одна половина (-0.5), друга - повернення (-0).
Редінг 1.7 0 У ставці на Редінг обидві половини виграли (+0 і +0.5). У ставці на Болтон обидві половини програли (-0 і -0.5).
Болтон 0 2.0 У ставці на Редінг обидві половини програли (+0 і +0.5). У ставці на Болтон обидві половини виграли (-0 і -0.5).

3.5 Гандикап. Ставки на парі з трьома наслідками, де пропонується вгадати результат матчу з урахуванням гандикапу. Можливі наслідки - Перемога команди 1, Нічия X, Перемога команди 2. Гандикап - це кількість голів або окулярів, які будуть додані до голів або очками команди і ставка буде розрахована з урахуванням доданих голів/окулярів. Фора може бути позитивною, негативною або рівною нулю. На відміну від Азійського гандикапу, дається три результати матчу.

3.6 Перший гол. Пропонується вгадати на якій хвилині буде забитий перший гол. У разі якщо голів в матчі не було - виграшними вважаються ставки зроблені на результат 0:0. Пропонується 10 варіантів відповіді: 0-ої по 10-ту хвилину, з 11-ї по 20-ту хвилину, і т. д.

3.7 Перерву. В даній ставці необхідно вірно вгадати результат першого тайму (половини) матчу. У тих видах спорту, де матч складається з чотирьох чвертей, перервою вважається час між другою і третьою чвертями. Пропонуються три результати: перемога першої команди, перемога другої команди, нічия.

3.8 1-й тайм(половина)/матч. В цьому парі необхідно вгадати одночасно результат першого тайму (половини) і всього матчу.При цьому на 1-му місці ставиться результат 1-го тайму (половини), а на 2-му, через косу риску - всього матчу. Розрахунок парі здійснюється на підставі результату основного часу.

3.9 Результат. Пропонується вгадати точний рахунок виходу якого-небудь спортивного події. Якщо передбачуваний рахунок не збігається з реальним рахунком, з яким закінчилася подія, то ставка програна. Ставки приймаються на основний час матчу, включаючи компенсований час. Додаткові періоди(тайми) не враховуються.

3.10 Рахунок після 1-го. Пропонується вгадати точний рахунок першого тайму. Якщо передбачуваний рахунок не збігається з реальним рахунком, з яким закінчився перший тайм, то ставка програна.

3.11 Чет чи непарне число. В цьому парі учаснику необхідно вгадати, чи буде кількість голів, забитих у матчі, парним числом. Якщо в матчі взагалі не було забито голів, виграють ставки на ЧЕТ.

3.12 Ставки по сетах. Пропонується вгадати точний рахунок тенісного матчу.

3.13 Ставки на кутові. Парі на кількість кутових ударів у матчі. Ставки приймаються на основний час матчу.

3.14 Зроблять хет-трик?. Пропонується вгадати, зробить хто-небудь з учасників матчу хет-трик (тобто заб'є три голи). Можливі два результати: "Так" і "Ні". Голи у свої ворота не вважаються. Ставки приймаються на основний час матчу.

3.15 Видалення. Пропонується вгадати, чи буде видалено хто-небудь з гравців (показана червона картка у футболі). Ставки приймаються на основний час матчу. Картка, показана гравцеві, що не бере участь у матчі, або після його завершення не враховується.

3.16 Команда не пропустить. Пропонується вгадати, пропустить гол чи ні команда в основний час матчу. Можливі два результати: "Так" і "Ні". Ставки приймаються на основний час матчу.

3.17 Хто заб'є. Чи заб'є обраний гравець гол протягом матчу? Автоголи (у свої ворота) не вважаються та не враховуються при визначенні результату. Якщо гравець не вийшов на поле протягом матчу (в основному складі або на заміну), ставки на нього повертаються. При будь-яких суперечках щодо гравця, який забив гол, розрахунок проходить згідно з результатами, зафіксованими в офіційному протоколі матчу.

3.18 Автор першого гола. Пропонується вгадати хто заб'є перший гол у матчі. Ставки приймаються на основний час матчу. Повертаються всі ставки на гравців, які взяли участь у матчі (які вийшли на заміну) після того, як перший гол вже був забитий. Автоголи (у свої ворота) не вважаються та не враховуються при визначенні результату. При будь-яких суперечках щодо гравця, який забив перший гол, виплата проходить згідно з результатами, зафіксованими в офіційному протоколі матчу.

3.19 Ставки на картки. Скільки карток буде показано в матчі? Жовта картка коштує 2 очки, червона картка коштує 5 очок. Дві жовтих картки одному гравцеві вважаються як одна жовта і одна червона (7 очок). Ставки приймаються на основний час матчу.

3.20 Кутові. Яка команда подасть більше кутових під час матчу? Ставки приймаються на основний час матчу.

3.21 Заміни. Пропонується вгадати, скільки замін буде вироблено під час матчу. Ставки приймаються на основний час матчу, включаючи компенсированоое час. Додаткові тайми не враховуються.

3.22 Ставки по раундах. Для виграшу потрібно вгадати, хто виграє бій і в якому раунді.

3.23 Тотал раундів. Для виграшу потрібно вгадати, скільки раундів триватиме бій. Наприклад, бій вважається продлившимся N раундів і більше, якщо буде дано сигнал до початку N-го раунду (N - номер раунду, дається в лінії).

3.24 Прохід. Для виграшу потрібно вгадати, яка команда пройде далі. Приймаються ставки на результат протистояння в цілому, виграє та команда, яка проходить у наступний раунд змагань з урахуванням можливого додаткового часу та/або серії пенальті.

3.25 Подвійний результат. Можливі наслідки парі:

Перемога першої команди або нічия - позначається "1Х". Для виграшу за ставкою на такий результат необхідно, щоб перемогла перша команда або сталася нічия.
Перемога першої команди або перемога другої команди - позначається "12". Для виграшу за ставкою на такий результат необхідно, щоб хтось із суперників переміг, тобто щоб не було нічиєї.
Перемога другої команди або нічия - позначається "Х2". Для виграшу за ставкою на такий результат необхідно, щоб перемогла друга команда або сталася нічия.

Ставки приймаються на основний час матчу, включаючи компенсований час. Додаткові тайми, овертайм, серія пенальті не враховуються.

3.26 Хто заб'є N очко?. (LIVE) Гравцеві пропонується вгадати, хто заб'є N-е очко в матчі/періоді/сеті. У розрахунок береться сума очок обох команд.

3.27 Яка команда виграє гонку до N очок?. (LIVE) Для виграшу пропонується вгадати, яка з команд першою набере Х очок у матчі/періоді/сеті

3.28 Хто виграє залишок матчу?. (LIVE) Пропонується вгадати, яка з команд виграє залишок матчу, починаючи з моменту прийняття ставки, тобто результат матчу до моменту прийняття ставки в розрахунок не приймається.

3.29 Результат не включаючи нічию. Ставки приймаються на перемогу 1-ої або 2-ої команди, нічия не пропонується. У разі, якщо матч закінчився внічию, ставки на матч повертаються (виплачуються з коефіцієнтом 1.0).

3.30 Найбільш результативний період/сет/чверть. Пропонується вгадати, в якому з періодів/сетів/чвертей матчу буде набрано найбільшу кількість очок обома командами в сумі. Ставка на результат "одно" виграє:

якщо у всіх періодах/сетах/чвертях рахунок був рівним
у разі, якщо рахунок мінімум у двох періодах/сетах/чвертях був рівним і при цьому більшим, ніж у решти періодах/сетах/чвертях.

3.31 Команда виграє обидва тайми. Команда виграє обидва тайми. Для виграшу за ставкою необхідно, щоб обрана команда здобула перемогу окремо в 1-му і окремо у 2-му таймі.

3.32 Картки Б/М. Скільки карток буде показано в матчі? Одна жовта = 1 картка, Одна жовта і одна червона = 2 картки, одна червона = 1 картка. Максимально 2 картки на гравця. Враховуються картки, показані гравцям після їх першого виходу на поле і до їх фінального догляду.

3.33 1Х2 і Тотал. Для виграшу необхідно одночасно вгадати результат матчу і суму голів, забитих обома командами.

3.34 Результат гри X сету Y. (LIVE) Пропонується вгадати переможця X гри в тенісному сеті Y і кількість балів, яку набрала сторона, що програла у цій грі. При цьому на першому місці ставиться переможець гри (П1 - перемога Гравця 1, П2 - перемога Гравця 2), а через косу риску вказується кількість очок, які набрав програв гравець у цій грі. Приклад:
П1/15 - Гру виграв Гравець 1, Гравець 2 набрав у цій грі 15 очок
П2/30 - Гру виграв Гравець 2, 1 Гравець набрав у цій грі 30 очок

3.35 Різниця в перемозі. Пропонується вгадати з яким розривом по голам виграє обрана команда. Результат Нічия по голам виграє у випадку, якщо команди забили однакову кількість голів. Результат Без забитого гола виграє, якщо обидві команди не забили голів у матчі.
4. Особливості ставок за видами спорту

4.1 Футбол. Всі ставки на футбольні матчі приймаються на основний час (включаючи компенсований час), за винятком типу ставок "Прохід" або "Переможець", де ставки приймаються на результат протистояння двох команд в цілому. Компенсований час відноситься до основного часу матчу і вважається для 1-го тайму як 45-я хвилина , для 2-го тайму 90-я хвилина. Компенсований час не є овертаймом (додатковим часом). Якщо матч припинений до закінчення 90 хвилин або перенесено більш ніж на три дні, всі ставки скасовуються, за винятком тих парі, результат яких був беззастережно визначений.
Для товариських матчів, всі ставки розраховуються на підставі остаточного результату гри (не включаючи додатковий час), незалежно від того, чи було відіграно основний час.

4.2 Хокей. Ставки на всі хокейні матчі приймаються на основний час матчу якщо не обумовлено інше. Якщо парі укладаються на результат з урахуванням овертайму і серії булітів (якщо в результаті овертайму не виявлено переможця), це додатково вказується в лінії (наприклад, ставки "Вкл. ВІД" або "Moneyline"). Якщо гра почнеться, але не буде закінчена, протягом трьох днів тоді (a) щонайменше 55 хвилин гри повинен бути зіграні в кожному матчі або (b) офіційні результати повинні бути названі" доречними керівними органами; у іншому випадку всі ставки на подію будуть скасовані, за винятком тих парі, результат яких був беззастережно визначений.

4.3 Баскетбол. Ставки на всі баскетбольні матчі приймаються з урахуванням додаткового часу (овертайму), крім спеціально обумовлених випадків. Ставки по ходу матчу (LIVE) приймаються на результат основного часу, якщо не обумовлено інше. Якщо матч припинений або відкладений більш ніж на три дні, то (a) мінімум 43 хвилини повинні бути зіграні в будь-якому матчі NBA і 35 хвилин в будь-якому іншому матчі; або (b) офіційні результати повинні бути названі" відповідними керівними органами; у іншому випадку всі ставки будуть анульовані, за винятком тих парі, результат яких був беззастережно визначений.

4.4 Теніс.

Якщо гравець вибуває з матчу до його закінчення, переможцем вважається гравець, який вийшов в наступне коло. Однак, якщо зіграно менше одного сету і матч припинений (травма або відмова одного з учасників), всі ставки скасовуються (виплачується з коефіцієнтом 1.0). Винятком є ставки, наслідки яких можуть бути розраховані на підставі кількості геймів/сетів, зіграних до моменту зупинки матчу. Наприклад, ставки типу "Хто виграє гру X сету Y", "Сети кращий з 3-х" і т. д.
У разі відмови одного з гравців від продовження гри, ставки на рахунок по сетах розраховуються, виходячи з кількості сетів, зіграних до моменту відмови.
Приклад 1: ставка на рахунок по сетах «2-0».
Рахунок у матчі 1-1, один з гравців відмовляється від подальшої боротьби. Ставка на даний результат розраховується як програшна.
Приклад 2: ставка на рахунок по сетах «2-1».
Рахунок у матчі 1-1 один з гравців відмовляється від подальшої боротьби. Ставка на даний результат повертається (виплачується з коефіцієнтом 1).
У разі припинення матчу (наприклад, з-за погодних умов і темряви) ставки залишаються неразыгранными до завершення матчу. Припинення матчу не є підставою для скасування ставок, навіть якщо матч дограється на наступний день.
Ставки з форою вважаються зіграли тоді і тільки тоді, коли матч повністю зіграний. Якщо один з гравців відмовляється продовжувати матч - ставки з форою повертаються.
У разі відмови одного з гравців від продовження гри, ставки на рахунок за геймам (Тотал кількості ігор) розраховуються, виходячи з кількості геймів, зіграних до моменту відмови.
Приклад: менше 17,5 геймів.
Випадок 1: У матчі зіграно 15 геймів, один з гравців відмовляється від подальшої боротьби. Ставка на даний результат повертається (виплачується з коефіцієнтом 1).
Випадок 2: У матчі зіграно 19 геймів, один з гравців відмовляється від подальшої боротьби. Ставка на даний результат розраховується як програшна.
Супер-тай-брейк вважається як сет, що складається з одного гейми.

4.5 Американський футбол (NFL).

Передматчеві ставки на перемогу однієї з команд приймаються з урахуванням всіх можливих овертаймів, якщо не обумовлено інше. У разі нічийного рахунку після закінчення додаткового часу, все парі, укладені на предмет "Перемога однієї з команд" вважаються нічийними і будуть повернуті (виплачені з коефіцієнтом 1.0).
Всі LIVE ставки приймаються на основний час матчу, якщо не обумовлено інше. Якщо парі укладаються на результат з урахуванням овертайму, це додатково вказується в лінії (наприклад, ставки "вкл.OT").
Ставки на "окремого гравця" будуть скасовані, якщо гравець не візьме участь у матчі.

4.6 Бейсбол.

Передматчеві ставки приймаються з урахуванням овертайму (додаткових інінгів), якщо в назві парі не вказано інше. Виняток становлять ставки на Тотал, які приймаються без урахування овертайму, якщо в назві парі не вказано інше.
Всі LIVE ставки приймаються на основний час матчу, якщо в назві парі не обумовлено інше (якщо парі укладаються на результат з урахуванням овертайму, це додатково вказується в лінії (наприклад, ставки "вкл.OT")). Виняток становлять види парі: "Хто заб'є N очко?" і "Яка команда виграє гонку до N очок", які приймаються з урахуванням овертайму (додаткових інінгів).
Ставки на бейсбол можуть прийматися з урахуванням стартового пітчера - в цьому випадку ім'я стартового пітчера зазначено в дужках після назви команди. Стартовий пітчер команди - пітчер, який подає першим від команди у грі. Якщо стартовий пітчер відрізняється від пітчера, з урахуванням якого приймалися ставки, всі ставки повертаються.

4.7 Бокс. Бій вважається продлившимся N раундів і більше, якщо буде дано сигнал до початку N-го раунду (N - номер раунду, дається в лінії). Якщо боксер припинить бій перед початком раунду, не відреагує на гонг чи буде дискваліфікований з будь-якої причини, в перерві між раундами, бій вважається закінченим на момент закінчення попереднього раунду. Якщо боксер буде дискваліфікований, вважається, що він програв бій. Якщо призначена тривалість поєдинку або чисельність раундів навмисно змінені, всі ставки скасовуються. Якщо бій визнаний 'відбувся', в цьому випадку всі ставки будуть анульовані.

4.8 Крикет. Ставки на крикет приймаються на подію в цілому і залишаються в силі до закінчення матчу, в окремих випадках займає до декількох днів.

4.9 Формула 1. Ставки на "Порівняння пілотів" (хто покаже кращий час) приймаються на результат основної гонки, але доступні до кваліфікації.

4.10 Бадмінтон. Якщо гравець вибуває з матчу до його закінчення, переможцем вважається гравець, який вийшов в наступне коло або переможець турніру. Однак, якщо зіграно менше однієї партії (гейми) і матч припинений (травма або відмова одного з учасників), всі ставки скасовуються (виплачується з коефіцієнтом 1.0). Винятком є ставки, наслідки яких можуть бути розраховані на підставі кількості очок/геймів, зіграних до моменту зупинки матчу.

4.11 Інші види спорту. Волейбол, снукер, більярд, дартс та інші види, де матчі проводяться виходячи з фіксованої кількості партій, геймів, фреймів і т. п. У разі якщо один з учасників не дограв матч (з будь-якої причини), переможцем визнається гравець, який пройшов у наступне коло. Гандбол, футзал, водне поло, регбі приймаються з урахуванням лише основного часу матчу.
5. Мінімальна і максимальна ставка

5.1 Мінімальна ставка становить, в залежності від валюти рахунку клієнта: 1 USD 1 EUR, 5 UAH, 20 RUB для валют USD, EUR, UAH, RUB відповідно. Для всіх інших валют мінімальна ставка становить еквівалент 0.50 USD у валюті рахунку клієнта.

5.2 Максимальна ставка на результат приводиться в лінії у валюті рахунку гравця.

5.3 Ми залишаємо за собою право на обмеження максимальної суми ставки гравця у відповідності з нашою внутрішньою політикою безпеки.
6. Розрахунок ставок

6.1 Розрахунок ставок здійснюється через 20 хвилин після фактичного закінчення події, але не пізніше 24 годин у разі форс-мажорних обставин.

6.2 Сума виграшу зараховується на ігровий рахунок під час розрахунку.

 

Для реєстрації натисніть тут

Copyright MyCorp © 2024Безкоштовний хостинг uCoz
Яндекс.Метрика Рейтинг@Mail.ru